Printfriendly

onsdag den 13. august 2014

Crossover taske med bølger og striber




Så kom dagen, hvor jeg kan løfte sløret for mit projekt fra min sneak peak forleden - en rummelig skuldertaske i bølgemønster og striber i forholdsvis dæmpede farver uden at være alt for kedelig (efter min mening).
Tasken er lavet efter fri fantasi og har været et fint modstykke til, hvad jeg ellers har lavet tidligere.
Og fordi den er hæklet i dobbelt garn (bomuld) og nål nr. 3½, skrider arbejdet hurtigt frem.


Jeg valgte en lang, kraftig skulderrem, som skulle være regulérbar, og gav den en knap og et knaphul, så kan den flyttes efter behov. 


Endvidere var det vigtigt for mig, at tasken ikke bare var ét stort rum, så derfor hæklede jeg en ekstra lomme, som jeg igen delte i 2 - ét til mobilen, som også fik både strop og knap, og ét ekstra rum til alle de småting, f.eks. nøgler og læbepomade, som man bare ikke gider at lede efter i bunden af tasken.

Færdigt arbejde - og klar til at komme på gaden :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en lækker taske!! Og selvom jeg er vild med masser af farver, synes jeg at du har valgt godt, den passer til det meste.
    Modtag den søde ugle, som jeg vandt hos dig, tidligere på ugen, er pjattet med den. TAK.

    SvarSlet
  2. Tak, Mie - dejligt du kan bruge uglen :-)

    SvarSlet